קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

קורס מיגון בחולון

קורס טכנאי מיגון ואבטחה מתקיים בחולון. הלמידה בקורס הנה מעשית עם מדריך צמוד 1X1. שיטת הלמידה שלנו ייחודית למוסד הלימודים שלנו ולא תמצאו שיטה כזאת בשאר המקומות.

קורסים במוסדות לימוד אחרים

במכללות ומוסדות לימוד אחרים שיטת הלמידה הנה תאורטית, מה שאומר שתלמדו בכיתה עם עוד מספר רב של תלמידים מלבדכם. לקראת סוף הלימודים בקורס יהיו לכם מספר בודד של שעות מעשיות (אם בכלל).

ישנה אופציה נוספת ללמוד את הקורס בלמידה מקוונת, אתם תראו מספר שיעורים דרך האינטרנט וכך תצטרכו ללמוד את המקצוע. 

מכיוון שמדובר במקצוע שהעבודה בו נעשית עם הידיים, שיטות לימוד אלה אינן מומלצות למי שרוצה להיות מקצוען. השיטה המומלצת ביותר היא למידה מעשית עם מדריך צמוד שיוכל לתקן אתכם כאשר אתם עושים טעות. 

כאשר יש מדריך שנמצא לידכם לאורך כל הדרך, תוכלו לפתח שיטת עבודה טובה ומקצועית. בנוסף, באמצעות תרגול מעשי מתחילת הקורס ועד סופו, תתקלו ברוב הבעיות ולכן כשתגיעו לשטח תדעו לפתור כמעט כל בעיה.

קורס מיגון ואבטחה בחולון בבית הספר שלנו 

את הקורס ניתן ללמוד באופן אישי עם מדריך צמוד או בקבוצה של עד 4 תלמידים. אנחנו לא מלמדים יותר מ-4 תלמידים בקבוצה מכיוון שאם יהיו בקבוצה תלמידים נוספים, המדריך לא יוכל לתת לכולם תשומת לב שווה.

בקורס תכירו את עולם החשמל ואת מערכות האבטחה השונות. תלמדו להכיר סוגי מצלמות אבטחה, מערכות אינטרקום, הקלטה, אזעקה, קודנים ועוד.

בית הספר שלנו משפחתי ונמצא בעיר חולון, הלהב 6 כמובן יש חנייה במקום. לקבלת פרטים נוספים על הקורס תצרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה. 

במידה והנכם מעוניינים, תוכלו ללמוד אצלנו גם לימודי מנעולנות בנוסף ללימודי המיגון. כך תרחיבו את הידע שלכם ותספקו מענה ללקוחות שלכם בשני התחומים, מה שיגדיל את ההכנסות שלכם.

קורס מיגון בחולון

השאר את הפרטים שלך למידע נוסף או חייג 072-394-9999