קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

קורס מעשי – איך מתבצעת הלמידה בקורס?

ניתן ללמוד קורס מעשי בשני אופנים:

למידה בכיתה גדולה עם עוד מספר תלמידים בהוראת מדריך

ולמידה מעשית עם מדריך צמוד בזוגות או בשיעור פרטי.

בלמידה בכיתה עם מדריך תצטרכו להגיע למוסד הלימודים בימים ובשעות קבועות. תצטרכו לפנות את זמנכם לפי השעות שנקבעו מראש.

בלמידה מעשית עם מדריך צמוד בזוגות או בשיעור פרטי, אתם אלה שתקבעו את הימים והשעות שנוחים לכם להגיע לקורס מיגון ואבטחה מכיוון ואלו שיעורים פרטניים.

.

למידה עם מדריך צמוד בזוגות או בשיעור פרטי

יתרונות:

קצב הלמידה מותאם לצרכים שלכם, אתם תקבלו את מלוא תשומת הלב מהמדריך שלכם. כאשר תתקלו בבעיה המדריך יוכל לתקן אתכם ולהסביר לכם בדיוק כיצד הייתם אמורים לפעול.

בשיטת למידה כזאת תקבלו יחס אישי מלא מהמדריך שלכם ותפיקו את המרב מהקורס. למידה מעשית עם מדריך צמוד עולה בדרך כלל יותר משיטות הלמידה האחרות מכיוון שיש השקעה רבה בתלמידים ובמשאבים שמוסד הלימודים מספק.

חסרונות:

בלמידה בכיתה עם עוד מספר תלמידים אתם יכולים ללמוד מהשאלות שהם שואלים ומהטעויות שלהם. עם מדריך צמוד לא תוכלו להפיק מידע מתלמידים אחרים וללמוד מהם מכיוון שהשיעורים הם פרטיים.

למידה בכיתה גדולה עם מדריך

יתרונות:

היתרון בלמידה מהסוג הזה הוא שאתם יודעים מראש את הימים והשעות בהם אתם צריכים להגיע לשיעור. כך אתם יכולים לסדר את לוח הזמנים שלכם מראש באופן שמתאים לכם.

בנוסף, אתם לומדים עם תלמידים נוספים מה שאומר שתלמדו מהשאלות שהם יישאלו ומהטעויות שהם יעשו.

חסרונות:

החיסרון הוא שלא תקבלו את מלוא תשומת הלב מהמדריך שלכם. תצטרכו להיות בקצב של שאר התלמידים בכיתה גם אם קצב הלמידה שלהם איטי לעומתכם.

למידה בכיתה היא למידה תאורטית ואינה למידה מעשית בשטח, כך שיכול להיות שתדעו את החומר בצורה מאוד טובה אבל לא תדעו כיצד לבצע את כל מה שלמדתם בזמן שתהיו בשטח.

למידה מעשית היא הכרחית כדי לוודא שאתם שולטים בחומר ברמה הטכנית וגם ברמה המעשית ושאתם מוכנים לצאת לשטח.

מה ההבדל בין קורס מקוון לקורס מעשי?

כיום קיימים גם קורסים מקוונים ללמידת תחום המיגון והאבטחה. קורס מקוון אינו נערך בכיתה עם תלמידים, אופן הלמידה בו הוא דרך האינטרנט. את הקורס אנחנו לומדים בבית דרך המחשב או הנייד שלנו באמצעות צפייה בסרטונים
שעלו לאתר מראש.

איך מתבצעת למידה בקורס מקוון?

קיים אתר בו יש אופציה ל"כניסת תלמידים". מי שרכש את הקורס מקבל שם משתמש וסיסמא ויכול לצפות בסרטונים שעלו כדי ללמוד את החומר בקורס.

מה היתרונות?

היתרון הבולט בקורס מהסוג הזה, הוא שניתן ללמוד את הקורס בזמן הפנוי שלנו. אנחנו לא צריכים לקחת חופש מהעבודה או לצאת באמצע היום בשביל להיות בשיעור. אנחנו יכולים להתחיל את היום שלנו כרגיל ולצפות בשיעורים המקוונים כשנוכל.

יתרון נוסף הוא שאנחנו לא צריכים לנסוע למקום כלשהו כדי ללמוד את הקורס, אנחנו יכולים ללמוד אותו בשעות החופשיות שלנו בזמן העבודה או כשאנחנו בבית. דבר שחוסך לנו המון הוצאות על דלק או על תחבורה ציבורית.

יתרה מזאת, בקורס שמתבצע בכיתה אנחנו נאלצים לעמוד בקצב למידה מסוים שתואם לתלמידים השונים בכיתה. המורה משיב על השאלות השונות שיש לתלמידים, מה שעשוי לעכב את הלמידה שלנו.

מה החסרונות?

החיסרון העיקרי הוא שייתכן מצב שבו תדעו את החומר אך לא תדעו כיצד להשתמש בו בפועל בזמן עבודה בשטח. יש פער גדול בין למידת התכנים לבין יישומם בשטח בזמן אמת. גם אם אתם שולטים בחומר בצורה המרבית, ייתכן שלא תדעו ליישם את מה שלמדתם.
.

קורס מצלמות אבטחה

.

.