קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

קורס מיגון בחיפה

מחפשים קורס מיגון בחיפה? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

בעמוד זה נספר לכם על שיטת הלמידה שלנו, על התכנית הייחודית שפיתחנו במהלך השנים. כמובן נשמח לענות לכם על כל שאלה!

במהלך הקורס תכירו, תעבדו ותתקינו את כל סוגי מערכות האבטחה הקיימות כיום: מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, מערכות הקלטה, קודנים ועוד.

תכנית לימודים ייחודית- היחידה מסוגה בארץ 

במהלך השנים בנינו שיטת לימודים ייחודית שמטרתה לספק לתלמיד את כל הכלים הייעודיים להצלחתו במקצוע.

התלמיד מקבל במסגרת הקורס, שיעורים מעשיים ופרטיים עם מדריך צמוד 1X1. רק בשיטת למידה מהסוג הזה, התלמיד יוכל לסגל לעצמו שיטת עבודה ולפתח את היכולות הנדרשות לשם עבודה במקצועית בתחום המיגון והאבטחה.

כל השיעורים בקורס מיגון ואבטחה הינם מעשיים, כך שאינכם צריכים להיות מודאגים. בנוסף לקורס המעשי, התלמיד מקבל גם את כל השיעורים מוקלטים כך שתמיד יוכל לצפות בהם ולרענן את הזיכרון.

תכנית הלימודים מותאמת לתלמיד באופן מלא. מכיוון שהלימודים אינם נערכים בקבוצות בימים ובשעות קבועות, התלמיד הוא זה שקובע את שעות הלימודים בהתאם ללוח הזמנים שלו. 

לאחר שהתלמיד מסיים את הלימודים, אנחנו לא עוזבים אותו בנקודה הזאת! הוא ממשיך לקבל ליווי לאורך כל הדרך, גם לאחר שעברו מספר שנים מתחילת הקורס.

תמיכה בזמן אמת בשטח 

בוגרי הקורס מקבלים מאתנו תמיכה גם לאחר הקורס. לדוגמה, במקרה בו הבוגר מתקשה לפתור את התקלה או להבין מה מקור הבעיה אצל הלקוח, הוא תמיד יכול להיעזר במדריך שלו ומקבל מענה מלא עד שהתקלה נפתרת.

העברת עבודות

לאחר סיום הקורס, אנו מעבירים עבודות לבוגרים שלנו על מנת שיוכלו לצבור ניסיון מקצועי בשטח. במהלך שנים רבות, פיתחנו תשתית רחבים אתרה שמניבה תוצאות (עבודות רבות).

קורס מנעולנות

במרכז ההכשרה שלנו תוכלו למצוא גם קורס מנעולנות הנלמד באותה מתכונת- למידה מעשית עם מדריך צמוד 1X1.

צור קשר

אם אתה מעוניין לקבל פרטים נוספים על הקורס, תיצור איתנו קשר ונשמח לתת לך מענה לכל השאלות!

קורס מיגון בחיפה

השאר את הפרטים שלך למידע נוסף או חייג 072-394-9999