קורס מיגון ואבטחה לוגו
security-course-locgo-mobile

קורס מנעולן מחיר 

אם הגעת לכאן כנראה שאתה מעוניין בלימודי מנעולנות, לכן חשוב שתדע שקיימים מסלולים שונים ובהתאם לכך מחירים שונים.

 

סרטונים מקוונים

למידה באמצעות סרטונים מקוונים תהיה האפשרות הזולה ביותר אך עם זאת הכי פחות מקצועית. בתחום המנעולנות העבודה מתבצעת אך ורק עם הידיים ולכן למידה באמצעות סרטונים עלולה להוביל אתכם לתוצאות פחות טובות.

רוב הסיכויים שבזמן אמת בשטח לא תדעו כיצד לפעול ובסופו של דבר לא תצליחו לפתור את התקלה אצל הלקוח. מה שיגרום לך שהלקוח לא יהיה מרוצה מהשירות שלכם ואינו ימליץ עליכם לאחרים.

אמנם שיטת למידה מהסוג הנ"ל זולה בהרבה משאר המסלולים אך פחות משתלמת לטווח הארוך. מה שיקרה לאחר מכן, זה שתאלצו להירשם לקורס נוסף כדי להשלים את הידע החסר ותבזבזו יותר כסף ממה שיכולתם לבזבז אילו הייתם נרשמים לקורס מעשי מלכתחילה.

 

קורס מנעולן

 

למידה בכיתה 

למידה תאורטית בכיתה הנה אופציה נוספת ללמידת התחום. הלמידה תערך בכיתת לימוד עם עוד מספר תלמידים מלבדכם. מי שיעביר לכם את השיעורים בכיתה הוא מדריך חיצוני מטעם אותו מוסד לימודים. בכיתה יהיו בין 15-20 תלמידים שילמדו איתכם.

החיסרון בשיטת למידה מהסוג הזה הוא שלא תקבלו את מלוא תשומת הלב מהמדריך שלכם ובנוסף לכך, מרבית מן השיעורים יעברו בשיטת למידה מעשית. הלימודים בשיטה זו נמשכים תקופה בת חצי שנה-שנה ולכן יגזלו ממכם זמן רב.

ייתכן שבמהלך הקורס יהיה לכם שיעור מעשי אחד בו תוכלו לתרגל את כל הומר שלמדתם אך ככל הנראה זה לא יספיק כדי להפוך אתכם למקצועניים בשטח.

 

למידה מעשית 

למידה מעשית עם מדריך צמוד הנה אפשרות הלמידה הטובה והאפקטיבית ביותר שתוכלו למצוא. שיטת למידה זו הנה יקרה יותר מהשאר אך המקצועית ביותר.

בשיטת למידה זו תגיעו למוסד הלימודים ללימודי מנעולנות מעשיים עם מדריך צמוד לכל תלמיד. כך תדעו לתרגל את הטכניקות והמיומנויות שהמדריך לימד אתכם בכל שיעור. במידת הצורך המדריך יתקן אתכם וכך תוכלו לסגל לעצמכם שיטת למידה טובה שתשמש אתכם בזמן אמת בשטח. 

כאשר תזדקקו לעזרה בשטח, תוכלו להיעזר במדריך האישי שלכם והוא יספק לכם מענה לכל השאלות שלכם. בנוסף, אם תרצו לתרגל שיעור מסוים שאתם לא בטוחים שהבנתם כראוי, תוכלו לבקש לתרגל שוב. לכן שיטת למידה זו הנה המומלצת והמשתלמת ביותר.